Posts in tag

ProdukSft


  Nak beli produk syma fit tea, wasap saya 0103317006

25

Tahukah anda, satu satu berita yang cukup menakutkan bila anda diberitahu, anda mengidap kencing manis. Masa tu, ada duit banyak pun rasa tak guna. Oleh itu baik cegah dari merawat. Bertindak sekarang! Dapatkan produk syma fit tea sekarang, rm130 je sekotak. Jika beli 2 kotak rm200 je. wasap saya, untuk tau kebaikan dan testimoni produk …

184

Nasihat kepada pengedar Syma Fit Tea: Jangan takut kalau berniaga tak ada yang datang membeli. Sebab hati pembeli Allah yang pegang. Tapi takut lah bila berniaga, ramai yang datang membeli hari ni , tapi esoknya rezeki dah bocor. Rezeki tanpa berkat . Kereta rosak . Anak sakit . Duit hilang. Tak lekang dari hutang . …

150